Alla inlägg den 28 september 2012

Av Kajsa - 28 september 2012 22:49

Mycket bra och rolig fotbollsmatch OCH vinst med 1-0, gutt!!
Blev en bit entrecote till kvälls fika på Roma.
Natti natti ha en skön natt! :)

Av Kajsa - 28 september 2012 18:16

Match!! I hammenhög, nu kör vi tjejer ;))
Jag berättar sen hur de går!

Alice är grymt duktig som hållt passen på Go och Gla ikväll :)) taaack!

Av Kajsa - 28 september 2012 12:30

Laxfilé med philadelphiaost i ugnen.
Wokade grönsaker i chili, vitlök och riven ingefära.
Superduper gott!! Och mättande :) testa!

Av Kajsa - 28 september 2012 08:35

Ååå jag blev så glaa när min sambo sa. "Jag vill ta den bilden du står på händer med havet i bakgrunden och skicka in till tidningen fitness magazine och skriva STRONG is beautiful"
Det va längesen jag fick en kom ihågbar komplimang av honom, så det spritta av glädje i kroppen!
..men igår på fejan så kom de upp att han gillat en bild med exakt de orden, jag tänkte då, OJOJOJ nu har han lagt ut min bild och där va redan 300st som gilla den.. Skit!!
Tror du de va jag?? NIX!
Haha! Så med ett gott skratt kunde jag konstatera att han tilldelade den äran till någon annan ;))
Jag fick njuta av komplimangen ett tag i alla fall.. Haha!

Nu njuter vi av en fantastisk morgon promenad i solen :)) looovliee
Ha en goo fredag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards