Alla inlägg under oktober 2012

Av Kajsa - 31 oktober 2012 06:46

Ät färgstark mat.
Nu i höstens tider går det mycket förkylningar och massa andra dagisbasiller. Kurera med vitlök, chili, ingefära och kanel i din mat och välj de grova grönsakerna istället för isbergssalladen.

Finns ingen kvick-fix, utan de handlar om att ändra en sak i taget. Kroppen tar tid att förändra. Ändra på saker som håller, som du kan tänka dig att leva med HELA LIVET!

Bilen - låt de bli din vardagsmotion

*KOST*RÖRELSE*SÖMN*

Ha en färgrikdag i kostens vägar!

Av Kajsa - 30 oktober 2012 16:22

Jag har sådan chans att investera i utrustning till nya lokalen :))
Tråkigt att Helsunt i simrishamn ska lägga ner :(
Men en möjlighet för mig :))
Men tyvärr kan jag inte lägga så mycket som jag vill att kunna investera på nytt, utan får ta lite i taget.. FÖR att hyresvärden vill ha ett års hyra in i pengar nu i förtid. För att ha en säkerhet. När jag skriver på för 3år så är jag bunden att betala hyra i tre år.. Varför vill man ha en säkerhet då? Förstår du??
Ska jag acceptera de?

Hoppas du ser dina möjligheter att välja ;)

Av Kajsa - 28 oktober 2012 17:44

Detta behövde vi, tid ihop! Längesen..

Det är en konst att ta hand om varandra, hoppas du lyckas med de!
Allt har varit perfekt, tack Ronneby Brun.

Framför oss har vi en ny vecka med spännande utmaningar.. Go for it!!

Man är rätt trött nu redan, fast klockan bara är snart 18.00 Jag lär vakna 04 i natt. Hihi...

Av Kajsa - 27 oktober 2012 09:07

Av Kajsa - 27 oktober 2012 09:06

Helt underbar natur att ta sig joggande fram, kallt om nästippen och öronsnibbarna en liten stund precis i början, värmen kom snabbt till kroppen i den uppfrächande morgonluften. Minusgrader, kan de bli bättre löpväder? :) solen påväg upp och de kommer bli en solig dag.

Vi, jag och min goa sambo ska snart gå och äta frukostbufe, muma!! Resten av dagen berättar bilden vad som händer... NJUTA!

Av Kajsa - 26 oktober 2012 06:11

Jag väntar att säga helt säkert till efter den 5/11 hur de ser ut :)
Men jag ser LJUS i tunneln :)) haha!
En underbar FREEEDAG till dig!

Av Kajsa - 25 oktober 2012 14:20

Ny utbildning bokad :) med Jari ketola, ska bli såå roligt! 14-16 dec. Och med följer härligt glaa Alice!

Av Kajsa - 23 oktober 2012 08:22

Ser inte ljust ut. Om inte SALANA kommer med något annat förslag än de de har lämnat..
Jag tycker de räcker man skriver ett hyreskontrakt, som man binder sig på 3år. Då kommer jag ju betala en hyra varje månad i just 3år!! Inte ska jag behöva betala banken pengar i ränta för behöva ha en hyresgaranti OCKSÅ! Utkastade pengar!
Visst att de vill ha en garanti att de får tillbaka de pengarna de renoverar för, men de är faktiskt deras egen lokal de investerar i...
Jag tycker de är dumt att någon lokal står tom, de kostar väl också pengar..

Detta har tagit en del, eller rättarsagt mycket av min energi.
Och vad jag har lärt mig är att inte bli så påverkad (HA,svårt, när man vill och längtar) :)

Drömmen och jakten på en lokal som funkar för all min verksamhet fortsätter.. :)

Stort tack till er som stöttar <3
Familj, vänner, du som tränar, ja ni fantastiska människor!

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards