Alla inlägg under oktober 2012

Av Kajsa - 13 oktober 2012 08:11

Let's move!!

Av Kajsa - 12 oktober 2012 08:44

Se till att njuta all ni härliga människor!

Av Kajsa - 12 oktober 2012 05:52

Upp och hoppa, det finns inget härliga än morgon klasserna :)) de är fyllda med energi!

Jag har en del att stå i och tänka på inför eventet på lördag, en heldag med träning och föreläsning i tomelilla :)) du kommer väl inte missa de?

Jag berättar hur de ha gått på söndag!
Ha en toppen i knoppen FREEEDAG ;)

Av Kajsa - 10 oktober 2012 07:57

Som äta, sova, jobba.
Det bör (ska) vara en del av ditt liv.
Du ska se de som en självklarhet, vilket inte många gör, utan en del ser det som något energikrävande, jobbigt, (beror ofta på vad för erfarenhet man haft som liten).
Du får energi till att hitta på mer i ditt liv.
Du blir piggare och kreativare.
du får bättre självkänsla.
du blir bättre på att lyssna på kroppen.
Det hjälper dig att hålla dig skadefri (om de utövas rätt).
Rättar sagt allt blir bättre!! Livskvaliten blir på topp :))

Vad pratar jag om??
Du som vet vem jag är och känner mig vet ;)
JO ....... Hjälper!

Av Kajsa - 9 oktober 2012 12:34

Gott lätt och snabbt!
Ta så många kycklingfiléer som ni är. Stek dem lätt på båda sidorna med lite krydda på.
Skär ett hål i mitten av långsidan på kycklingen (dela den inte helt), ställ kycklingen på högkant i ugnsformen. Lägg i skivor av mozzarella ost, skivor av tomat och proppa i mycket spenatblad. In i ugnen i 35min på 200grader.
Smaklig måltid! ;)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards