Alla inlägg under oktober 2012

Av Kajsa - 5 oktober 2012 15:13

Jaaa, vi känner vår egen kropp som vi lever i dygn ut och in, det borde alla göra, men lyssnar du på din kropp?
Det är de det handlar om!
Vet du när din kropp ger tecken på att de är dax att träna?
Vet du när kroppen säger till att den behöver vila?
Vet du när kroppen säger till att den behöver massage?
Känner du när du ätit något "fel"?

Jag tycker det är stark personlighet att släppa fram och LYSSNA på sin egen kropp och våga ta steget och FÖLJA den!
Att veta vad just DIN underbara kropp mår bra av (var och en är unik), hitta din egen väg till en hälsosam livstil.

Jag tror på riktiga råvaror, träning och rörelse varje dag :)) massage en gång i månaden. (Allt är olika beroende på hur din goa fina kropp mår och är) anpassa och just LYSSNA och ta åt dig.

Av Kajsa - 5 oktober 2012 10:39

Gör din dag perfekt, varför inte litta träning? Eller massage.. Great start på dagen!
Jag mår prima! Hur mår du??
Precis vad du gör de till..

Av Kajsa - 4 oktober 2012 20:57

Vårt nya pass, det verkar som ni gillade de! Vår kära rumpalalla fick sig en genomkörare av dess like :))
där va jättemånga på zumban, passet gick jättefort, de betyder att de va sååå roligt!

Svettiga kramar till daj hälsar jag duschen och kvällsfikan välkommen!
Syns i morgon! :) antingen här eller på spinning..

Av Kajsa - 4 oktober 2012 07:34

Är vad denna morgon bidragit till! Haha..
Okej, jag jävlas lite, haha, bara lite..
Roligt när personen tror jag ätit upp hans choklad och diet pulver. När jag bara har gömt de :)) och de man får till svars är, jag köper nytt.. Tror han jag är sådant matvrak?? ;)

Håller tummarna att du med får ett gott skratt idag :))

Ikväll är de GoBalle (rumpa i 50min) och zumba! Kom och testa!!

Av Kajsa - 3 oktober 2012 19:46

Wow!! Onsdagar klår mycket i glädje och svett!
Att få ha alla er runt om mig.. Att ni vill träna med/för mig! Ger mig ett djup lååångt härligt leende, men mycket känslor i..
Hoppas innerligt att ni känner hur gott träningen gör för din kroppen?

Ta en välförtjänt dusch och en kvällsfika på riktiga råvaror! Med ett leende på läpparna :))

Av Kajsa - 3 oktober 2012 13:37

De räcker för att känna dens värme.
Titta på en sommarbild och minns den tiden med värme.
titta på alla färger naturen målar och passa på att sug upp de nu! :) har du dåligt minne, ta foto!

Av Kajsa - 3 oktober 2012 06:38

Efter en bra dag igår :) får hålla tummarna att alla va lika nöjda som jag.
Vaknar upp nu på morgonen med ny härlig energi :) fullt med härliga massager idag, jag hoppas kunna bidra med mer smidiga och uppmjukadade muskler :)
Träningspassen ikväll är fullbokade :)) wiiee hoppas ingen får för sig att boka av..
Det är ljuvligt och friskt väder ute nu på morgon promenaden, ge dig ut och njut!
Ses på tabata 8.30 :))

Av Kajsa - 3 oktober 2012 06:38

Efter en bra dag igår :) får hålla tummarna att alla va lika nöjda som jag.
Vaknar upp nu på morgonen med ny härlig energi :) fullt med härliga massager idag, jag hoppas kunna bidra med mer smidiga och uppmjukadade muskler :)
Träningspassen ikväll är fullbokade :)) wiiee hoppas ingen får för sig att boka av..
Det är ljuvligt och friskt väder ute nu på morgon promenaden, ge dig ut och njut!
Ses på tabata 8.30 :))

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards