Alla inlägg under oktober 2012

Av Kajsa - 2 oktober 2012 14:29

Jag hämtat mig lite sen igår, pular och fixat med små saker (som är otroligt viktiga).
Lämna in bygglov till nu lokal, check! Se om nått jag kan har skrivit ihop kan va nått.. Och den stora frågan, VAD kommer detta kosta??

Plocka lite björnbär.. Mm, att ha i smootie som jag har till kvälls fikan :))

Mysa och rida :))

Störst av allt idag, LÖPARSKOLA i Sjöbo ORA. (jag är nervös, hihi) Därefter löparskola i TOMELILLA, underbart sätt att träna! Och umgås ;))
Hoppas vi ses i naturen!

Av Kajsa - 1 oktober 2012 16:01

Jag mår mycket bättre, kommit igång med min löpning.
Minskat 4cm i midjan
40st armhävningar
150 upphopp
3:09 min i plankan

:) jag är nöjd!
Hoppas att alla andra som varit med i tävlingen har haft en positiv upplevelse och tagit sig lite närmare ett hälsosamt liv ;) fortsätt i de rätta spåret!

Ha en bra träningskväll, de ska jag ha!

Av Kajsa - 1 oktober 2012 07:34

När man fortsätter springa fast de tar emot. Nästa gång jag springer där i den Goa backen känns de säkerligen LÄTT :)) man måste bara kämpa för att komma över den där jobbiga tröskeln.. Har du känt så?

Kroppen går in någon sorts lathet nu på hösten när de är mörkare.. Märker du?
Man MÅSTE boka in sin träning annars blir den inte av.
Kämpa på!! Tränar du får du mer ork till annat roligt ;))
Idag är jag stolt, kommit ut och joggat på egenhand och njutit av den härliga rosa himmeln, då solen är påväg upp.
Men kan inget annat än erkänna att de va jobbigt att kliva upp ur sängen.

Peppa alla nära och kära till att träna :) investering för framtiden, i dig själv!

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards