Alla inlägg den 10 november 2012

Av Kajsa - 10 november 2012 07:47

I mitt liv..
Stort tack till Annika Nilsson på Helsunt för ett kanonpass och perfekt pepping.
Hon tryckte verkligen på rätt knappar för att få mig att ta i de där lilla extra, precis vad jag va ute efter. För inte är de ofta jag tar ut mig.. Även jag är lat i naturen och hittar genvägar för att vila. Precis som du? Fast inte kroppen är gjord för vila.
Idag känns det lite här och var, spännande i morgon? :)
känner att jag har fått utmärkt kontakt med musklerna mellan skulderna.
Jag avslutade passet med en härlig idiot :) haha, nu blev du nyfiken?
Du ska få testa den.

Unna dig en PT timme, kroppen är värd de där lilla extra!

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards