Alla inlägg den 16 november 2012

Av Kajsa - 16 november 2012 07:50

Har bara gjort de en gång tidigare i livet.. En helt annan värld.
Inte mycket minne av morgonen i sängen, mer än att jag la och drömde och planerade de nya lokalerna :)) de är spännande. Och att katten va på mig ovanligt mycket..
Tittar på mobilen, då är där en av spinningdeltagarna som har ringt mig FYRA ggr.. Jag tittar på klockan 06:27 PIP. 3min till spinningpasset ska börja, aaaaaa :) jag flyger upp, hunden efter.. Haha jag hann snubbla över henne 2ggr på vägen, stackars liten.
På med byxor, topp, linne och snudd.
På med väskan och skor, låste dörren, 06:29 kommer jag springande till dörren vid lokalen och DÄR står 14st träningssugna goa människor och välkommnar mig med öppen famn! De är inte varje daj ;) värmer inombords!

Tack för ert tålamod! :)
06:34 satte passet igång :)

Jag har lärt mig att INTE ha ett alarm på mobilen som är ljudlös.. Haha! :)

Underbara fredag!! ;)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards