Alla inlägg den 17 november 2012

Av Kajsa - 17 november 2012 05:33

Idag känns skinkorna! :) så himla gött, man vet att träningen gjort nytta!

Gooballe är Go och Gla senaste pass, och ni ÄLSKAR de. Pratar om de flera dagar efter ;) undrar varför? Haha..
Jooo, för viss antal dagar sitter den sköna träningsvärken i kroppen.
Det som glädjer mig är att alla olika sorters rumper är där och tränar!! :) det är starkt! Hade en i torsdags som inte tränat någon sedan idrotten i skolan, hon klarade de galant :) frågan är hur de känns att sätta sig på toaletten?? AjajAJ. ;)

En skön smärta! Ut och gå så släpper de. Mer rörelse gör kroppen mjukare :) oavsett hur stela musklerna är :)
Värme till musklerna hjälper också.

Ska jag bygga ett likadant pass för mage eller armar? :))
Får jag in tillräckligt med önskemål så startar jag ett sådant pass i nya lokalerna :))
Ja, just nu väntar jag på att boka möte med Byggnads för att få start på bygglovet. Sen är de renovering, sen kan vi FLYTTA! :) spännande!

Nu njuter vi av våra ballar, sen på passet torsdag kl 17.30 i parken i Tomelilla!

Ha en toppen helg!! ;) kram

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards