Alla inlägg den 3 december 2012

Av Kajsa - 3 december 2012 07:59

Tack min älskling för en härlig dag ihopa!

Jag vaknade pigg och alert som vanligt och gick och pyntade hemma :)
Sen bar de ut i härliga vita snön för att busa med Tasha, hon älskar snön lilla moppen.
Jag har lämnat min dag i Robbans händer så han planerade va vi hitta på :)
Tåget in till fina Emporia i Malmö, gick där och titta och shoppa lite.
Sedan tåget vidare till Köpenhamn :) till Tivoli, sååå mysigt!! Mycket att titta på, alla lampor :)
Där blev det ett gottit julbord :) med dansk fleskastag, mmm!

Dagen har varit ljuvlig :) bara att vara tillsammans gör mycket! Allt utöver är bara ett plus :)

Jag saknar bara att få öppna paketer och sång på sängen.. (Jag är uppvuxen med de). Är de ett täcken på att man blir äldre när man inte får de längre?? :))

Nu är de en ny dag :) massa massage och massa go träning! Vi ses hoppas jag ;)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards