Alla inlägg den 7 december 2012

Av Kajsa - 7 december 2012 14:06

Det är en underbar känsla i kroppen, när man känner att man duger som man är :)

Och idag har jag verkligen fått sådana AHA upplevelser!
Första va när jag kom ut till stallet i morse och där va snyggt och fint sopat, jag blev sååå glaa! Vet du vad jag gjorde? Jo jag sopade lite till så att de blev ännu snyggare!
Underbart, är det något/någon som ger mig något så VILL jag ge tillbaka eller hålla de i samma skick. Härlig känsla!

Sen va de en klok kvinna som sa till mig idag :)
Kajsa allt sker när du vill de ska ske, när du är mogen, så är de!

Jag gillar att bli bekräftad och få uppskattning! Då blir jag glader :)

Ha en underbar dag! :)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards