Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Kajsa - 4 januari 2013 07:48

De är härligt när man känner varenda muskel i kroppen :) okej, många muskler..
Ett riktigt grymt styrkepass i onsdagskväll, med alla min favorit "jobbiga" övningar har satt sina spår, hoppas ni känner, ni som fick möjligheten att utmana er själv ;)
Igår morse fick och tog jag äntligen mig ut på 7km löprunda, med sambon som sällskap, höll vi ett bra tempo.
Det är underbart att få träna på morgonen, man har energi ich känner sig frisk och pigg hela dagen.
Igår kväll tränade vi gooballe (Psst, känns i BALLARNA) och dansade härlig zumba direkt efter.
Det satt grymt bra med ett spinningpass nu på morgonen, kroppen är såå mycket mjukare!
Nu ser jag fram emot ett fullsatt spin/core pass kl 08:30, underbar energi väntas!
I mitt huvud planerar jag nästa 30dagars tävling, vad sägs om i februari? :)
På bilden ser du Go och Gla BUFF, den blir din för 200kr. ;)

FREEEDAG, din dag med möjlighet att röra dig!

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards