Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Kajsa - 17 januari 2013 09:18

Det är roligt när man själv märker framsteg i det man tränar!
De är små saker som gör stor skillnad!
Speciellt i din teknik!

Ännu roligare tycker jag de är att se framsteg på kunder som jag tränar! Bara på en vecka.. Jeeehuu :)

Hoppas du också tränar någonstans där någon mer än du själv ser och märker skillnaden och ser din förbättring och berättar den för dig, de mår man bra av att höra!
Det hjälper dig med motivationen till att träna :)

Varför tränar du??
Jag hoppas innerligt att du tränar för att du vill bli bättre på de du tränar! För de är just så de är, de vi tränar på blir vi bra på.
Och de är inte alltid roligt i början att träna på någon man känner sig dålig i, men är du envis så lovar jag att DU BLIR BRA PÅ DE DU TRÄNAR! Ge inte upp i början ;) alla kan vi vara envisa, det är bra för dej att VILJA, sen GÖRA!
Vi ses :)) träna träna!

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards