Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Kajsa - 4 februari 2013 06:57

Jag är taggad :)
Hela dagen idag är full med motiverade härliga människor som ska komma och väga sig. Det kommer gå hur bra som helst :)

Som jag sa, jag är taggad :) jag har bestämt mig för att ha 30dagar utan söta, onaturliga föda... Jag har 50st andra som hänger med mig. Stöttar och peppar och inspireras :)

Dagen idag bestod av en rejält mättande frukost. Min egen yoghurt/smotie:
2ägg
2bananer
1 avokado
Näve blåbär
Näve hallon
Näve jordgubbar
Näve bladspenat
Mixa! Klart.

Jag åt ett glas själv..

Jag hade nötter i min yoghurt. Mättande!

Till lunch idag ska jag göra hamburgare med broccolimos :)

Och ikväll blir de rester ifrån köttfärssoppan.

Hoppas du har din mat dag planerad idag, eller så har du kanske lite förslag
Och idéer här??

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards