Alla inlägg under februari 2013

Av Kajsa - 22 februari 2013 07:03

Förlåt att jag inte skrivit här på länge, men nu äntligen :))
Jag har skaffat mig en ny rutin. Frukost -då är de hemma gjord yoggi som gäller med nötter och fröer på. Har du någon frukost rutin som du klarar dig på till du äter nästa gång? :) hoppas de!
Jag är inte mycket för att testa nya grejor.. Utan de jag gjorde min första vecka, som köttfärssoppa, fläskpankaka, fattitan, mandelmöjsbrödet, lax i ugnen, de äter jag varje vecka. Och ibland testar jag nytt som pizza i söndags, mmm! Och kalops igår (inte så lyckad). Och morotsbrödet, mm!

Ha en underbar fredag :) för de är du värd och kom ihåg, de finns ingen viktigare än dig själv, du är bäst, våga säga JAG ÄR BRA, grym, awsome!
Hejsvejs!

Av Kajsa - 18 februari 2013 09:56

Jätteroligt va de ;))

06:30 en måndags morgon!

Av Kajsa - 17 februari 2013 13:22

En nyttig sådan!
Där kommer vara mat för mig hela veckan :)
Finns ibland receptbladen! Hoppas du provat ;)

Mmm!!

Av Kajsa - 17 februari 2013 08:23

Så här en skön söndags morgon så sitter de fint med nybakat bröd :) de är gott!
Hör och häpna, utan nötter!

Sätt ugnen på 175grader

Riv 1kg morötter fint.

Mixa
2dl pumpakärnor
2dl solroskärnor
1dl krossade linfrö
1dl skalade sesamfrö
Nypa salt.

Mixa till slätt mjöl.
Tillsätt 2/3 av de rivna morötterna. Mixa till en slät deg.

Blanda sedan med övriga morötter.

Vispa 4ägg. Blanda ner äggen i degen.

Klä en brödform med bakplåtspapper, häll smeten. Stö sesamfrö över. In i ugnen i ca 80min, så att brödet får färg.

Smaklig söndag!! ;)

Varför inte ha ett stekt ägg på detta saftiga bröd :)




Av Kajsa - 16 februari 2013 06:10

5dl valnötter
10st urkärnade dadlar
2dl kokosflingor
2 1/2dl kokosmjölk
1dl raw kakao

Lite kokos till formen.
Mixa allt i en matberedare till krämig smet. Klicka ut i formen :) förvara i kylen.
Jag ska smaka min efter lunch idag :)
(Degen va smaskens)

Idag blir de lördags mat -kycklingklubbor. :) njut av din dag!

Av Kajsa - 14 februari 2013 14:37

Johan och Robban era Ketelbells kvar att packa upp ;) 8-9mars är de utbildning, sen ska vi andra få träna!! :)

Av Kajsa - 14 februari 2013 13:17

Matta ska ut! SKIT tungt!! :)

Ketelbells ska packas upp.. Aaa! Svettit :)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards