Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Kajsa - 17 mars 2013 23:21

Haft en super duktig PT kund, med riktiga resultat som verkligen syns :D, i förmiddags.
Varit och borstat och myst med pollarna :)
Haft premiär, första fotbollsmatchen. Träningsmatch mot skillinge. Vi vann med 2-1. Jag gjorde två mål, wiiiee!! :)

I solnedgången ikväll har jag hållt löpteknik, underbart att se när ni verkligen lär er och vill springa. Löpargruppen där efter gav vi oss ut på 400m lopp, 4st. Grymt bra jobbat :)
Det är gutt att springa i grupp, mycket energi, man snackar och tiden går super fort! Du måste testa ;)


Tack vare alla underbara instruktörer kan jag nu åka på semester, Kap Verde blir de, jag har fjärilar i mag, nytt ställe. Åker med all inclusive, första gången i hela mitt liv, mmmmM!!

Han en superbra vecka utan mig, ta hand om varandra på Go och Gla!
Så hörs vi om lite mer än en vecka!! Byby, du vet att du är...

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards