Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Kajsa - 4 maj 2013 13:35

Så himla roligt att få hjälpa så många människor, 44st har jag nu slussat in i Paleo världen på två dagar. Trött i huvudet, men fantastiskt roligt! Tillsammans kämpar vi :) sååå roligt! Resultaten blir spännande.. Och bra, de vet jag redan nu!

2dagar gick supersnabbt!
Jag höll i tabata igår, och va med va jag kunde, grym träningsvärk idag! Guttit, vilken skillnad de gör att bara vara i grupp att träna, se hur andra tar i, då tar man i lite mera själv!! Åå yes! Hoppas du har testat gruppträning?

Imorse hoppade jag på kryckor och rastade hunden, 30-45min, stannade och vila ibland.. De kändes lite i händerna, men nu har de gått över.. :)

Nu ligger jag och myser i solen och laddar för svensexazumba, hihi, vi ska vicka på röva, röra höfterna, alltid lika roled!

Ikväll blir de nyttig pizza, den är mums! :)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards