Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Kajsa - 9 juli 2013 06:28

Jag älskar mitt jobb, allt jag gör är min dröm och de fungerar superduper i mitt liv. Riktigt skönt!
Men nu har jag SEMESTER ifrån allt i en vecka, de är guttit! Vet du varför? Jo för jag tar mig tiden att träna mer på egen hand :)
I söndags blev de årets första motionslopp, gylleboloppet :) 8km och vet du? JAG vann!! På tiden 40:33 i de där backarna (lavin). Jag fattar de inte än.. Jag sprang i mina barfota skor. (Underbar känsla av frihet för fötterna, de ända skorna jag kan springa i sedan jag bröt lilltåbenet)
Jag sprang förbi alla de där smala löpartjejerna. (Ofattbart). Jag har ändå 76kg att bära runt på.. Som tur är, så är det mycket muskler och jag kände i backarna så leverarade min rumpa, där va power! :)
Jag är dock litta orolig för ikväll, man har ju lite träningsvärk..
Så jag gav mej ut och joggade lite igår för att få de att släppa, skönt. Och jag kunde sprinta :) körde lite styrka hemma.. Chins och core.

Idag kl 20:00 på Wallanderloppet, 6km, går jag ut med samma inställning som i söndags. Jag njuter av naturen och min löptur, skiter i tiden :)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards