Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Kajsa - 10 juli 2013 07:30

För ett tag sedan va jag och plockade jordgubbar, mm gott! Och jag fryste in de och har laddat för ett tag framåt..
Men jag va först tvungen att använda de köpta frysa jordgubbarna i min yoggi på morgonen. Och så idag är första dagen med de färska, vilken skillnad!! Mmm, superduper mycket godare! Testa du med :)
Ett annat tips jag har som du kan göra med dina gubbar, ta upp de frysta och lägg i en låda, ta med till stranden, mm gottit att sen i värmen äta lite halv kalla, söta, saftiga röda gubbar.
Ha en härlig dag?

Av Kajsa - 10 juli 2013 00:08

Vad gör du för att njuta av din sommarkväll?
Fantastiskt väder att springa wallanderloppet. Det gjorde jag :)
Och jag njöt! Att 6km på 27min kan kännas som max 10min, det gick jättesnabbt, tack vare alla folk som va så duktiga på att heja! Riktig folkfest :)
De blev lite sämre tid än i fjor, men skit i de, nästa år klår jag årets tid.
Jag sprang på 4,30 per kilometer, söndags hade jag 5min per kilometer.. Så jag va bättre idag ? asfalt och flackt.
Träffade härliga Hanna Larsson på plats innan start, gav mig mycket energi, hoppas jag gav henne lite också. Haha, genom att säga: jag springer tillräckligt fort när jag hör mig själv flåsa, och svettas jag inte, då sackar jag efter... Haha!
I mål träffade jag Hanna igen och hon hade haft mig som hare hela runda, sett mig hela tiden. Skönt att jag gjorde någon nytta :)

Jag vet en grej jag ÄR bra på och de är sporten. Hela loppet fram till sista 500m blev jag omsprungen, sen så satte jag fart framåt, sista sträckan är där alltid lide mer att ge.. Eller hur?? :)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards