Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Tuffa tider..

Av Kajsa - 19 juli 2013 00:14

Vi har levt ihop i lite mer än 5år. Vi har varit med om mycket, pendla mellan södra sandby och Tomelilla. Bott i lägenhet i Tomelilla. Gjort klassikern. Varit i Thailand med goda vänner. Han har varit i Afghanistan, jag skaffade katt. Vi köpte hus. Vi backpackade, bara vi i Thailand. Han har varit mitt bollplank när jag startade upp företaget och under hela tiden jag drivit de. Skaffat hund. Varit på kap verde. Vi kan ut springa ihop. Vi tycker och tänker likadant om kost. Vi har starka viljor. Många vilda äventyr.. Han har lärt mig mycket, och jag hoppas han känner jag lärt honom något.
De är säker mängder med mer saker vi varit med om. och framförallt många känslor.

Vi har haft en längre period då vi bara gjort saker på varsitt håll, inte mycket ihop. Det säger sig själv, jobbar man inte på en relation hela tiden så blir de ingen bra relation. Man måste finnas för varandra och prata! Så va rädd om dina nära och kära, ta dem inte för givet. va aldrig rädd för att prata och visa känslor!

nu har vi bestämt att vi ska flytta ifrån varandra.
Det är riktigt jävla TUFFT! Usch!
Tungt i kroppen. Tomt i hjärtat.
Gråtit i mängder. Sörjer.
Jag vet att jag behöver träna på att leva själv. Har aldrig gjort de. Så de kan vara en rädsla.
Jag vet inte alls hur min framtid ser ut.. Vågar inte drömma just nu. (Jag älskar att drömma om hur man kan ha de)! De är liksom min motor framåt.
Känner inte mig alls som den glaa Kajsa, de saknas en bit. Han gjorde mig hel!
De får ta den tid de tar, allt blir alltid bra på något vis, någon gång.
De svåra är att Man kan aldrig veta om man gör rätt eller gör fel...?

 
 
Stamp-E

Stamp-E

19 juli 2013 08:06

jag beklagar. det är alltid jobbigt med separation. positivt att ni inte har barn som behöver genomlida det oxå.

Men man ska aldrig säga aldrig, ingen vet hur framtiden ser ut. Är det meningen att det ska vara NI, då blir det så än en gång.

Annars kommer du gå vidare i livet, en dag i taget.

Trevlig helg.

MVH Stamp-E

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kajsa

19 juli 2013 08:24

:) Tack för de värmande orden!
Ha en skön fredag! ? En dag i taget.. Glaa hälsningar /Kajsa

 
Ingen bild

Vera

19 juli 2013 18:38

Ibland känns livet som en promenad med grus i skorna..... Tillåt dig att vara ledsen. Att va glad utåt men ögonen säger nått annat... ja då är det bättre att visa att man faktiskt är ledsen. Du fixar detta Kajsa! Det får ta den tid det tar. Se inte detta som ett misslyckande utan som en erfarenhet du inte vill vara utan med många fina minnen med. KRAM!

Kajsa

20 juli 2013 06:27

Kram? tack för dina ord, behöver de!

 
Ingen bild

Madde

21 juli 2013 01:39

Du vet var jag finns om du behöver mig. Du har gjort så mkt för mig så jag gör gärna massor för dig. Förstår att d känns tufft nu men d kommer bli bra för en sån fin person som du ska ha d bra.
Många kramar <3

Kajsa

22 juli 2013 06:26

Kramar??

 
Ingen bild

Angelica

21 juli 2013 21:15

Blir lite ledsen jag med av att läsa vad du skrivit. Som de förra kommentarerna så är det alltid tufft när man "måste" gå skilda vägar.. Kanske hittar ni tillbaka till varandra, sånt vet man ju aldrig. Tänk på alla fina minnen, det kan ingen ta ifrån dig/er! Man är inte mer än människa och känslor hör till naturen, så va ledsen om du vill, finns säkert många fina axlar du kan gråta ut på, och få varma styrkekramar av! Kramar om dig <3

Kajsa

22 juli 2013 06:27

Ååå tackar??kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 2 juni 2014 09:38


Det är den viktigaste träningen av alla :) Förstår du vad jag menar med vardagsträning? Spänna in magen (de djupa core musklerna jobbar). Dra ihop skulderbladen (så att ditt bröst kommer upp och du får snygg hållning) Jobba med detta under all...

Av Kajsa - 28 maj 2014 11:59


Nu efter träningsresan känns min kropp så lätt, flyger fram när jag springer.. Wiiiee :) Är du ute och njuter i naturen? Det är underbart! ...

Av Kajsa - 15 maj 2014 16:58


Ett pulssystem att jobba efter på träningspassen, vill du jobba med din puls? Detta är min senaste idé. Ska jag satsa eller inte? I så fall kommer de finnas både i stora salen och i spinningsalen.. Alla dina träningspass samlas på deras hemsid...

Av Kajsa - 13 maj 2014 09:31


Nu äntligen gör jag en dröm som jag haft lååångt tillbaka, är på playitas på träningsresa ? de är skönt och roligt att hålla igång hela dagen! Spännande.. Jag har precis bokat in så jag ska hålla Zumba HÄR ? Roligt! Spännande.. Nervöst.. Ons och f...

Av Kajsa - 6 maj 2014 12:50

I helgen sprang jag toughest i Malmö. Ca 40 hinder på 8km :) riktigt roligt! Fick tiden 1h 10min. Jag la mitt fokus på att ha roligt och bara ta mig igenom banan. Det va tre hinder som jag inte klarade, ringarna, sista monkey baren och rampen.. (...

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards