Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Kajsa - 27 juli 2013 06:01

Livet fortsätter..
Jag känner att jag hittat min motivation igen :) känns underbart!
Att kunna ta hand om sig själv, sova, laga mat (inte helt nöjd med de än, blir bättre i sep när vi sätter igång 30dagars tävlingen), äta, träna. Allt är inte tipptopp, men har lide semester till..
Denna veckan har jag haft något att tänka på, HINDERBANAN/utegymmet. Wiiiee, spännande! Det kommer bli så jäkla bra!!

Vi började i måndags.
Satte då 14st stolpar som du ser på nedersta bilden, de va riktigt jobbig, speciellt i värmen. I tisdags så jobbade de andra utan mig, då skruvade de ihop irländska bordet (2m upp i luften och 45cm bred bräda som du ska ta dig över). Och de började skriva plankor på väggen (som du ser på översta bilden, 3m upp i luften.)
I onsdag så va jag med igen, då satte vi resterande 17st stolpar, ojoj vad svittit, och skruvade väggens brädor färdig. putsade till över och understolparna, armgångsstolparna, så att allt blev jämnt. I torsdags vilade vi, jag hämtade rör i gyllebo till armgångeb och över, under och chinsen. Igår så sågade vi till brädor till monkeybaren och borrade hålen till rören, gjorde väggen helt färdig med rep. Så den ska användas :) hihi!
De har varit riktigt hitt dessa dagarna att jobba ute, speciellt i solen. Men vilken jobb alla har gjort! Wow utan er hade de inte gått, då hade jag fortfarande varit i drömmarnas land. Jag vet vad jag vill, jag behöver någon med kunskaper (Roland Andersson), sen vågar jag satsa, och sen gör jag de. Men känns just nu overkligt :)
Tack till dig Roland Andersson, Fredde Lundstedt, Leffe Andersson, Gitta Åberg, Johan Hagman, Sara Rundgren, Jessica Malmborg, Åke Svensson! :) vilken insats ni gör! Utan er hade de inte gått.

Nu håller jag på att räkna på passage system med tagg som ska vara uppe och klar 2sep, då öppnar jag ute och innegym :) så du kan komma och träna när du vill! Jeeehooo :) jag hoppas på att få igång fler på styrketräning, de behöver befolkningen i Tomelilla!
Nästa 30dagars tävling är 2sep-30sep :) jag kommer snart ut med mer info! Va med så har du möjlighet att tappa de vatten du lagt på dig under sommaren. Tillsammans är de lättare, lovar :)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards