Alla inlägg under januari 2014

Av Kajsa - 8 januari 2014 20:35

In kommer en efter en, jag hälsar på var och en, känner hur energin stiger i rummet. Klockan är prick och jag dra igång, alla lite spända, mest jag! :) vill att alla ska ha roligt och känns sig tränade. Jag lämnar över ansvaret till var och en efter uppvärmningen, efter halva tiden frågar jag mig själv, hur ska jag palla allt idag? Jodå med hjälp av energin, viljan och glädjen i rummet, då tar man sig till nya nivåer. de är sant -alla klarade allt och tog sig in i mål. Svetten rann av en på armar, benen, pannan ska vi inte snacka om! Vi varvar ner ihop, stretchar. Den där sista touchen sätts med den varmaste applåden jag hört på väldigt länge.. Sen märker jag lyckan, alla snackar med varandra, jag kan bara le!! STYRKA!

Av Kajsa - 1 januari 2014 10:11

Jag tänkte tillbaka igår, vad har hänt under mitt 2013??
Lägger upp myed bilder för du ska få känslan ;) (hoppas de funkar)
Började året med att renovera nya lokaler och allt de innefatta med att få ha verksamheten i denna lokal :) intensivt, roligt och jag är grymt tacksam för all hjälp!!

I feb flyttade Go och Gla till de nya fina lokalerna, jag visste inte om de skulle funka, gå runt med hyra mm.. Jag chansade! Hade många trogna följeslagare, mina vänner, som jag litade på :)

Jag tog en välförtjänt semester i mars på kap verde..
Försökte lappa förhållandet som jag haft 5år tillbaka, de gick inte.

Varit på träningsläger i Berlin..

Brutit foten..

Blivit MOSTER :)
Köpt huset själv..

Sommaren så kämpade vi med hinderbanan.. Den har blivit så jäkla bra!! Den ända hinderbanan här nere..
Jag är stolt och tacksam för den starka hjälpen :) vilken insats alla gjort!

Jag vann för första gången i mitt liv något lopp.. Gylleboloppet, 8km på 40min.
Gyllebo trean, 1h 18min. 400m simma, 2mil cykling, 5km löpning.
YHHHEE ;)
Jag sprang även halvmaran i Malmö på 1:48 :))

Haft mysig sommar med Goa vänner..

Planerat och fixat ett gym med taggsystem. (Drömt om lääänge).

Spontan resa till Turkiet tackvare min fina kusin :)

Många fina känslor ifrån olika träningsminne.. Med fantastiska människor!

Firat 3år med företaget..
Vilken lyckad dag!
Skaffat spabad..

Året slutade på de allra bästa sättet, jag har hittat kärleken ??
Han har en drivkraft som jag föll för!
Och är så jäkla underbar på alla vis, han gör mig glaa och riktigt LYCKLIG!

Bjuder på bilden sen igår..

[Bild]

Mitt nyårslöfte är att jag ska ha ett ännu ROLIGARE 2014.
Ha roligt och skratta, de är livet för mig!
Allt är precis hur du själv vill göra de till..
Vi ses! Du vet var du hittar mig ;)
Go och Gla!!

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards