Alla inlägg den 9 april 2013

Av Kajsa - 9 april 2013 08:31

Ja fast jag skulle vilja bo på landet så är de faktiskt grymt skönt att vara hemma!
Haft en helt underbar semester i solen på kap verde, boa vista. Ett stort all inclusive hotell. -rena lyxen!
Jag lyckades även att börja läsa bok igen -femtio nyanser av honom! Jag blev förälskad i GREY :) så jag läste bok nummer två och tre direkt på samma vecka! Jisses :)) har du läst böckerna? GÖR DE!
Lite tränings inspiration samlade jag ifrån aktiviteterna som va vid poolen, mycket roligt :)

Jag va hemma lite över påsk och nu helgen som varit har jag varit i Berlin på fotbolls träningsläger med ONSLUNDA IF. Den har varit en trevlig helg med ett glatt härligt gäng damor!
Berlin, det kändes som att åka tillbaka några generationer.. Vi bodde i öst.. Hus som stod i ruiner.. Hemskt!
Men där va myed sevärdheter :) en riktigt stor stad, 6mil på bredden..

Ja men nu är jag hemma, skööönt!
Träningen för göteborgsvarvet kan börja! :) inspiration ser du på bilden, löpning med fantastisk vyer bakom!!

Jag planerar även 30dagars tävlingen -beach 2013. Som börjar i maj.. Mer info kommer alldeles snart! :)

Ha en skön dag idag och se till att minst få 15min sol i ansiktet :)

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards