Alla inlägg den 15 april 2013

Av Kajsa - 15 april 2013 17:05

Jag längtar redan till första löprundan jag kan ta.. I en underbar sol!
Jag har varit skadad i 24h nu.. Direkt efter matchen kände jag avund och längtan efter att gå ordentligt..
Jag haltar fram. Sitter nu på akuten i Ystad och väntar på min röntgen resultat. Denna gången gör de ont.. Efter svenstorps matchen och träningslägret i Berin kändes de bara lite i foten, men igår på matchen trampade jag på sidan, precis där de kändes lite innan och de knäckte till.. Sen dess har de inte gått att stödja på foten..
Jag har en underbar sambo som tar hand om mig!
Har en mycket förstående arbetsplats!
I dag har min kära mor ställt upp och kört mig, supersnällt!
De är så roligt och alla är så goa och ställer upp och håller mina träningspass! Vad hade jag gjort utan er alltså!?
(Jag lovar jag är inte lat eller gnällig) jag vill hålla mina pass, med alla fantastiska som tränar!

Då väntar jag lite till här på akuten.. Återkommer med resultat ;)

Jag måste säga att rastlösheten har inte kommit till kroppen än, jag har infunnit mig i denna situation.. Tänk vad våra kroppar kan anpassa sig :)

Kan du springa, träna? Passa på ut och njut!

Presentation


Massör, kostrådgivare och tränings instruktör. Driver sitt eget företag Go och Gla Träning & Massage. Älskar att röra på sig. Drömmer om att lära sig föreläsa om kost och träning. Nära till skratt och försöker få dig på positiva tankar och motivera dig..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards